Essay About Favorite Person Contest Essay Religious English Essays Journeys Where Am I Know Essay Examples

Brand Refresh

Create a Stronger Brand

We’re experts in both introducing new brands and rebranding of existing companies and products, regardless of the company’s size. Pomagamy przejść proces transformacji wszystkich elementów Twojej marki i dopasować je do aktualnych branżowych standardów. Specjalizujemy się w poprawie wierunku marki a przez to zwiększenie satysfakcji klientów.

Visite page
  • ClientFORBET
  • TradeBuilding
  • RangeComprehensive implementation
  • Websitewww.forbet.pl
Przygotuj się na jutro

Świat się szybko zmienia a jeszcze szybciej zmieniają się upodobania klientów. Wizerunek firmy co jakiś czas wymaga odświeżenia, dopasowując się do świata, który cięgle ewoluje. Żeby nadązyć za oczekiwaniami klientów trzeba co jakiś czas odświeżać wizerunek.

Rebranding jest to proces zmiany percepcji marki, przez zmianę elementów jej komunikacji i zdefiniowanie jej na nowo. Na przestrzeni lat niektóre wcześniej wypracowane (na tamten czas świetne) rozwiązania stają się mniej atrakcyjne. Czesto bywa że sama firma ewoluje i wartości, które wtedy reprezentowała stały się nie aktualne. Dlatego warto popatrzeć na rebranding nieco szerzej nie liftingując jedynie logotypu ale i sposób myślenia o marce. Służy temu analiza i aktualizacja sposobu komunikacji marketingowej.
Step by step

Samej zmiany wyglądu logo nie można nazwać rebrandingiem, jest to bowiem jedynie zmiana identyfikacji wizualnej, od niewielkiego liftingu po całkowitą zmianę symboli graficznych marki. Na modelowy proces rebrandigu składają następujące etapy:

01

Nowa strategia marki

Opracowanie nowej strategii marki w oparciu o badania rynkowe i konsumenckie

02

Identyfikacja wizualna

Opracowanie spójnej i czytelnej identyfikacji wizualnej marki

03

Wdrożenie zmian

Implementacja zmian we wszystkich kanałach komunikacji z klientem

04

Zakomunikowanie zmian

Zakomunikowanie zmian wewnątrz i na zewnątrz organizacji poprzez zróżnicowane kanały komunikacji.