Materials We Love
Kampania promocyjna MATERIALS WE LOVE
Koncepcja, projekt i skład katalogu, reklamy prasowe, komunikacja w salonach sprzedaży, postprodukcja fotografii, gadgety promocyjne, landingpage, druk.
- KlientPFLEIDERER
- BranżaMeblarska
- ZakresKompletne wsparcie wizualne kampanii
- Stronawww.pfleiderer.pl
Kolekcja dekorów „MATERIALS WE LOVE. Concept by Zięta and Kuchciński”
Podczas Łódź Design Festival 2014 po raz pierwszy zaprezentowano efekty pracy nad serią dekorów zaprojektowanych przez parę dizajnerów Piotra Kuchcińskiego i Oskara Ziętę dla firmy Pfleiderer. Rok 20015 przyniósł pierwsze kolekcji mebli dostępne w sprzedaży, a zaprojektowane z udziałem nowych wzorów.
Na kolekcję „MATERIALS WE LOVE” składają się dwie grupy dekorów – drewnopochodne (DAGLEZJA, DAGLEZJA BIELONA, REAL WALNUT, REAL WALNUT BROWN) zaprojektowane przez Piotra Kuchcińskiego oraz naśladujące różne oblicza betonu (RAW CONCRETE i SMOTH CONCRETE w wersjach GRAPHIT i BROWN) autorstwa Oskara Zięty.
Projektowanie materiałów promocyjnych, których treść podpiera się wizerunkiem sławnych osób może być wyjątkowo trudne. Łatwo jest zatracić szerszy obraz, i zaprzepaścić rzeczywiste wsparcie sprzedaży produktu, stawiając zbyt ciężki akcent na celebrytę. W przypadku „Materials we Love” stworzyliśmy angażującą i wyważoną kampanię dla Pfleiderer Polska, gdzie twarze znanych polskich projektantów bardzo uzupełniły, zamiast przesłaniać, promocję produktu.
Współpracując z dedykowanym do kampanii reklamowej teamem w Pfleiderer Polska, opracowaliśmy mocną koncepcję komunikacji marki Pfleiderer Polska, a w szczególności, linii produktowej bazującej na inspirujących materiałach, takich jak szlachetne odmiany drewna, beton architektoniczny i stal. Wspierając się doświadczeniem i innowacyjnością znanych polskich designerów, przygotowaliśmy jedną z najlepiej ocenianych kampanii w branży.
Po raz kolejny, szerokie spektrum naszego postrzegania marki klienta, wyrażone w Strategi Kreatywnej jaką wspólnie stworzyliśmy, pozwoliło nam na efektowny działania marketingowe – które mimo swojej niesztampowości, okazały się bardzo efektywne i mocno usadowione w rzeczywistości rynkowej naszego klienta. Strategia Kreatywna, niezależnie czy nazywamy ją Strategią Brandingową, Komunikacyjną itp., jest niezbędnym elementem przy tworzeniu spójnego designu.