instagrampinterestyoutube

Podsumowanie trendów 2018: Typografia

chaotic-typography-designs-1


Rok 2018 powoli zmierza ku końcowi — w związku z tym postanowiliśmy pokusić się o krótkie podsumowanie trendów w designie, jakie obserwowaliśmy w ciągu ostatnich miesięcy.

Jednym z najbardziej widocznych nurtów była (a naszym zdaniem w 2019 roku nadal będzie) kreatywna typografia. Po maksymalnej koncentracji na znaku graficznym w logotypach i towarzyszącej im kreacji wizualnej, graficy przenieśli swoją uwagę na pismo.

Chaos

To hasło zostało zdeklarowane jako jeden z topowych kierunków projektowania graficznego już dwa lata temu i było efektownie wpisane w projekty poligraficzne na najwyższym poziomie właściwie na każdym kroku.

Chaotyczny będzie nadal obecny w nadchodzących miesiącach — spodziewajcie się zauważyć go zarówno w nowym brand designie, jak i w revampach istniejących marek.

Cropping

Cropping w typografii był bardzo wyraźnie widoczny w projektach upływającego roku — to się również nie zmieni. Ta wdzięczna technika pozwoliła tworzyć angażujące projekty opakowań dla właściwie wszystkich branż — odważne outdoorowe i indoorowe kampanie reklamowe czy też w projektach katalogów, broszur informacyjnych czy cenników firmowych.

To jeden z naszych ulubionych efektów tekstowych – pozwala na tworzenie projektów które łamią konwenanse i wychodzą poza utarte schematy, a właśnie taki – odważny design – jest dzisiaj najchętniej akceptowany.

Share

0 Comments

Dodaj komentarz