instagrampinterestyoutube

Audyt Wizerunkowy

audyt_01

Audyt Wizerunkowy — czyli dmuchanie na zimne.

Dzisiejszy rynek, niezależnie od branży, w jakiej pracujecie, jest niezmiernie zmienny i dynamiczny. Trendy zakupowe i przyzwyczajenia klientów ewoluują z dnia na dzień, a coraz częściej podlegają rewolucyjnym zmianom, wywołanym przez mnożące się geometrycznie rozwiązania dostępne dla konsumentów w każdym sektorze. W takiej sytuacji warto uświadomić sobie potencjalne zagrożenia, jakim stawić czoła musi marka, a najlepiej, w odpowiednim czasie zareagować na zmienne trendy i przekuć owo zagrożenie w szansę na rozwój i zwiększenie udziałów w rynkach docelowych.

Mamy świadomość, że dla każdego z Was ludzi, którzy przecież od lat kreują i pielęgnują swój biznes, to wy sami jesteście najlepszym źródłem fachowej wiedzy branżowej – „tools of the trade” są w waszych, przyzwyczajonych i obytych z nimi rękach.

My od prawie 30 lat zajmujemy się marketingiem, identyfikacją wizualną i projektowaniem graficznym, więc dość zuchwale, ale jednak prawdziwie stwierdzamy, że potrafimy zrobić dobrą robotę, wspierając wizerunek marki tak, aby była świetnie dostosowana do otoczenia, w jakim funkcjonuje.

Nie działamy po partyzancku (no, chyba że robimy akurat jakiś projekt guerillowy!) i podchodzimy do naszych klientów odpowiedzialnie. Refresh marki i wizerunku to proces niezmiernie delikatny i łatwy do popsucia. Wpadki zdarzają się nawet najlepszym, jak widać na przykładzie Ubera i redesignu, jaki przeszedł w 2016 roku, a najłatwiej o nie, kiedy działania projektowe wykonywane są chaotycznie, bez przygotowania i bez świadomości kontekstu, w jakim funkcjonuje marka.

Dlatego właśnie w przypadku Olender — Press, podstawą do działania jest zawsze szczegółowo opracowany i skrupulatnie przeprowadzony Audyt Wizerunkowy. Nazwa brzmi może trochę złowieszczo — mało kto przecież lubi być oceniany i prześwietlany — nie mniej jednak przeprowadzenie takiej oceny pozwala nam w odpowiednim momencie zidentyfikować aspekty Waszej marki, jakie wymagają wsparcia i zmiany kierunku oraz wychwycić te działania, które prowadzone są prawidłowo.

Analizujemy wszystkie aspekty istnienia marki i przedstawiamy ją w kontekście otoczenia, w jakim funkcjonuje. Dzięki temu po przejściu do działania kreacyjnego, projektowania Waszych materiałów marketingowych i reklamowych, wiemy jak spójnie i skutecznie rozwijać identyfikację wizualną.
Pracujemy dwukierunkowo, przy współpracy z odbiorcami audytu — zbieramy informacje o Was i poznajemy firmę od wewnątrz, oraz incognito — spoglądając na Was okiem klienta. Po niedługim czasie jesteśmy w stanie przedstawić nasze przemyślenia i zasugerować kierunki działania, które dopiero po tak przygotowanym gruncie, wdrażamy i realizujemy.

Oczywiście szanujemy w pełni wrażliwość danych, które powstają w efekcie prowadzonego audytu, ale przy spotkaniu twarzą w twarz pokażemy Wam anonimowe case studies, które obronią się same bez zbędnego komentarza. Piszcie lub dzwońcie — nasze namiary znajdziecie w zakładce „Kontakt”.

Share

0 Comments

Dodaj komentarz