instagrampinterestyoutube

Logotyp jako nośnik kampanii.

1200px-Lacoste_logo.svg

Doceniamy świetny design. W pierwzej połowie tego roku znany światowy producent odzieży – firma Lacoste – w nietypowy sposób wyraziła swoje wsparcie dla kampanii ekologicznej prowadzonej przez International Union for Conservation of Nature.

Jednym z najczęściej pojawiających się tekstów przy korekcie projektów graficznych jest legendarne : „Zrobcie mi większe logo” – jakby na złość, Lacoste nie tylko własnego ikonicznego logotypu nie powiększył ale całkiem je zmienił.

Seria 10 unikatowych koszulek w miejscu sławnego krokodylka posiada stylizowane ikony przedstawiające 10 zagrożonych wymarciem gatuknowym zwierząt – każdy wzór został wyprodukowany w ograniczonej ilości, proporcjonalnej do stanu żyjących osobników danego gatunku.

Akcja tym bardziej zasługuje na szaczunek że w przypadku Lacoste sytiacja jest bezprecendenowa. Ta marka nie dokonała żadnej, nawet najmniejszej zmiany w swojej identyfikacji wizualnej od prawie 85 lat.

Share

0 Comments

Dodaj komentarz